Rabu, 29 Disember 2010

support team malaysia ye!





~milik MALAYSIA ~


alhamdulillah..piala AFF milik kita~MALAYSIA!
lame woo menanti*14 tahun tuh..
bak kata member aku kn..nk tggu dpt piala ni, dh besar dh baby yg lahir pd 14thn lalu..
dah form 2 dah la ni..
mak ai..lamenye..
tp akhirnya piala ni jd milik kita jugak..
bersyukur sgt2..

bez la tgk match bola tadi..
antara aku, abah n adik, akulah plg byk bsing..
bsing sebab bersorak dpn tv..
pastu komen cara dorg maen..
time pemain msia kt dpn gol indon..haaa..mula la mulut aini ni..
haa..ke sana la..kiri skit..pasing la bola kt dye..
yeah!golllll~~

semangat tuh mcm aku lak yg maen..
mcm aku lak yg ade kt stadium tuh..
ok la tu kn..semangat 1 malaysia kn..

paling bez bile tgk pemain kesukaan aku ni dpt jaringkn gol..
sape lg kalo bukan SAFEE SALI..
mesti bangga mamat ni aku duk mnyebut psl dye..
kalo tsedak tu, sori ye, bukn mengumpat, tp memuji kt sni :)
and paling gempak dye dpt anugerah TOP SCORER..cayalah!


*yeah..top scorer tuh*

rilex la bang safee..hoho

dia yg kukagumi


penjaga gol kita pn xkurang hebat gak..
punya la indon duk mengasak gol kita..
tp byk yg berjaya diselamatkan oleh dye..
wah..sgt hebat..kalo x, cnfrm bolos 10 gol kot..
cume TERbolos 2gol jela..eleh,..2je yek..
mmg dye layak dpt gelaran penjaga gol terbaek la

khairul fahmi

memg dye yg terbaek~penjaga gol kelantan :)


pape pn, akhirnya piala AFF suzuki 2010 milik kita..ramai pemain muda berbakat besar berjaya menggalas tugas dan harapan negara utk menjulang piala ini..



kenangan manis buat negara~ tahniah MALAYSIA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan