Selasa, 28 Disember 2010

bErKeLah di TemPat seNdiRi





salam..
entry kali ni nk cite time aku spend cuti2 terakhir ni ngn my beloved family..
aku g bkelah kt jeram..
bez!
kami g jeram toi..lokasi di kuala klawang je yek..area jalan nk g seremban..
xyah nk g jauh2, kt tmpt aku pn ade tmpt yg bez utk berkelah ni..hehe

*pintu gerbang~xdpt nk snap sume~besar sgt*

paling bez aku g tmpt ni pukul 11pg..
mak ai, sejuk bangat airnye..
menggigil smpai xterkata..hoho
g sni aku xmandi kt umah tau, nk xnak mmg kne mndi kt sni..
kalo x, 1hari tula aku xmandi..hehe
mereka yg xmandi..haha

~menggigil sudah~

dlm menggigil tuh, try la naek jeram ni..(1st time dlm idup naek wlpn dh byk kali g sni)
pastu..woow!
cantiknya kt atas ni..
ade air terjun..
pastu tmpt org jungle tracking..

bdk kecik ni name dye sarah..
amboi..bile jumpe air, bersorak sakan dye..
xpernah aku tgk ade bdk kecik cm dye mandi kt tmpt dalam..
tp dgn beraninya dye nk ikut kami2 a.k.a aku n adik2 aku g mandi kt tmpt dalam..
ok la tu, sarah ni ade pelampung..

*bdk kecik yg suke dgn air*

okeh..sape yg xpernah dtg sni, meh la dtg sni..
syok..
ramai org dtg sni stiap kali musim cuti sk..xyah la g oversea..kt msia@n9 ni pn byk tmpt menarik nk g..hehe








Tiada ulasan:

Catat Ulasan