Selasa, 21 Disember 2010

kalo dpt 8A...



kalo dpt 8A..aku nk..handfon yg ade COLOUR~ade blutooth~mp3~mms..
hahaha..alhamdulillah, dpt gk HP ni..smpi skrg guna lg..syg sgt HP ni sbb ABAH TERCINTA bg..ibu lak time tu bg adiah novel..(wlpn ibu xsuke aku bce novel time sk dlu)
haa..ni time zmn aku PMR dlu la..cite lame n hanya tinggal kenangan..tp kenangan MANIS yg xdpt dilupakan dlm hidup :)


*hp yg abah bg (smpi skrg gune lg)*

now thn bganti thn..masa terus beredar meninggalkn kita scara sedar@tidak..
kini..zmn adik aku lak amek PMR dtg..yeah..adikku itu "MOHD ZAMRI"..yg otaknye lg pandai dr kakak dye ni..(mesti kembang kamu kn zamri bile tgk k.nor puji kamu)..haha

esok kputusan PMR kuar..xtau la dye dpt brape..tp harapnye straigt A's la ye..zmri, k.nor doakan kamu ni..amin :)

sbg kakak, mst nk tgk adik2 dye bjaya kn?same la mcm aku..ibu abah cnfrm bg adiah kt dye kalo dpt 8A, aku pn nk bg gak..nk bg ape yek??jeng..jeng..jeng..


*bg nih boleh x?~mainan power rangers~

ingt lg dlu..time kecik2, zamri ni suke maen power rangers..tak kire tmpt lak tu..time makan kalo ade SUDU n GARFU pn dye leh jdkn bnda tu POWER RANGERS..dsyt tul adik aku sorg ni..hoho

xpela, k.nor ade je adiah nk bg kt kamu..tp kalo dpt 8A la..so jgn la risau ye..pape pn kite tggu result esok :)

doakn kptsn yg terbaek buat adikku ni :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan