Jumaat, 10 Disember 2010

nApE piLiH 'BeLiau'???






"beliau"...
kini telh mnjadi sebahagian dr hidupku..
xpernah terlintas pn nk pilih beliau..
sikit pn xpernah. tp dlm xpernah tuh semuanya telah ditetapkn oleh ILAHI
ape aku harus buat?
~gembira?
(hehe..boleh la :) )
~sedih?
(dulu la<<<)
~gerun?
(adala sket2 tuh)
~berdebar?
(yeah..sgt berdebar)

dulu..bukan ini pilihanku..bukan ini cita-citaku..
kini..
inilah hidupku..inilah masa depanku..
yeah!!
jd seorang PENDIDIK a.k.a GURU
wah3..bley panggil CIKGU AINI la pasni :)
haha..
soo sweet~~

dulu kn..aku nk sgt jd lawyer..tp bukan LOYER BURUK tau!
mcm bez je nk jd lawyer nih. lgpn aku suke bcakap n minat sgt2 SEJARAH..
tp tula..mungkin ini bukn pilihn terbaik utkku..
aku redha dan pasrah..
dan aku xpernah menyesal..
kerana aku yakin jd seorg pndidik yang terbaik utk diriku :)

BELIAU yg kupilih adalah mnjadi guru PENDIDIKAN KHAS>>
hoho..boleh ke aku buat?
dgn tahap kesabaran yg xseberapa ni..
tp INSYAALLAH aku akn cube buat yg tbaek..
MY PARENTS yg nk sgt2 tgk aku jd CIKGU dlm bidang nih..
jd aku rase xslh utk aku ikut permintaan mereka..
semoga dgn ini hidupku akn diberkati ALLAH :)


ingt lg dlu time interview..cuak lorh!
tp PENGinterview tuh sgt sporting..aku dpt jwb sume soalan dgn mudh..siap buat lakonan nk jd ckgu PK lg..bergelak ketawa ku dgn mereka time intvw smpi xrase mcm intvw pn..

yeah..CIKGU AINI!
bru nk msuk dgree sem dpn..hoho.
gdluck!
ku di IPG IPOH menuntut ilmu bg mencapai status seorang PENDIDIK..
INSYAALLAH..amin :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan