Jumaat, 17 Disember 2010

:) cOnTact LeNs (:


sALaM..
korg mesti tau psl contact lens kan?
mesti ade antara korg yg pakai bnda ni kn..
adik aku sndri pakai bnda ni..
aku nak gk pakai contact lens tp..
mcm TAKUT je..huhu..
malas nk gune spek mata nih..leceh pn ade gk..
xnak pakai sentiasa spek sbb nnt tudung KEMBANG..
haa..aini sgt menjaga ye tdungnye..pantang kalo tdung xbape KEMAS ni..
kire tdung ni ASET penting gk la utk aku..haha


CONTACT LENS

nape ek aku takut sgt pakai lens ni??
ni haa jwpnnye :

a) pernah dgr cite dr membe yg pakai lens ni, mata dye xleh bukak sbb lens lari dr kedudukn asal (bahaya nih!)

b) kalo pakai xbetul, leh BUTA tau..huhu

c) slalu tgk org pakai lens MERAh mata2 mereka

d) xleh TIDO lame2 pakai lens ni..kang beralih tempt asal dye..dh la aku kuat tido..adeh!

tp kan, ramai org pakai lens la ni sbb akan nmpak ELEGAN + CANTIK..hoho
tp utk aku, xberbaloi kalo cntik tp akn menyeksa hidup aku..huhu.
ade org pakai lens ikut wane baju..wah3, men matching2 lak ye :)
tengah mencari kekuatan nk pakai ni..kalo sumber kekuatan ade n seru dh smpi utk pakai, akanku pakai gk 1day nnt..INSYAALLAH

PELBAGAI WARNE CONTACT LENS


Tiada ulasan:

Catat Ulasan