Khamis, 23 Disember 2010

fiNALLy~~


ade org xsng duduk kt umah pg2 td. bgn2 je kne berfikir "brapekah A dlm tgn aku nih??"..haha..cian adik aku ni..abah aku lak kul 9pg dh smangt nk g sk..amboi, anak yg amek PMR, abah lak smngt yek..(eh, mestilah..smngt itu perlu ada)..ibu lak xsng duduk, nk masak pn xsng..bile dh smpi kt sk, lmbt lak tu adik aku ni nk bgtau kputusan dye (saje je nk wt org saspen ye)..hoho..
dlm kul 11 cmtu la, bru la dye kol umah..

zamri : ibu..zmri dpt 8A!
ibu : ape??8 ke 4??
aku : jgnlah smpi dpt 4 adik oi..
zamri : 8A la..sume A..
ibu : ohh..alhamdulillah. ok2, sng hati ibu nk wt keje umah ni..
aku : alhamdulillah..makan besar la mlm ni (mkn je yg diingt..haha)

pastu mula la hp ibu mengalahkn YB..sume org nk tau zamri dpt bape A..(jwb jgn xjwb ye)..aku pn kne tempias..tp xdela bz cm hp ibu tuh..tgk muke ibu ngn abah bersinar2 kegembiraan..hehe..like2! sejuk hati dpt adik yg boleh mnggembirakan hati ibu bapa :)

bile mlm mnjelma..sate pun menjelma..hoho.yg plg bez, ade kegemaran aku di situ..SATE TULANG..zmri..tumpg sekaki dua ye mkn sate ni (kataku dlm hati)..dh xsntuh nasi dh mlm ni..kn bgs kalo esok kputusan PMR kuar lg..tiap2 ari leh mkn sate :P


*sate tulang kegemaranku*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan